سئو سفید

سئو چیست؟ چطور به یک سئو کار تبدی بشیم و چطور بتوانیم پروژه های خود را مدیریت کنیم

سئو سفید

سئو چیست؟ چطور به یک سئو کار تبدی بشیم و چطور بتوانیم پروژه های خود را مدیریت کنیم

سئو خارجی و ترفند های آن

سئو خارجی چیست و چرا امروزه سئو خارجی بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته است؟
متاسفانه امروزه افرادی که اقدام به تولید محتوا برای سایت خود می کنند، هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سئو ندارند و در محتوای آن ها هیچ گونه تکنیک سئو به کار نرفته است.

همانطور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. به کاربر بردن اصول سئو در داخل صفحات خیلی مهم است و اگر به صورت کاملا اصولی به کار رود، باعث افزایش رتبه صفحه در گوگل می گردد و در نتیجه میزان و نرخ ورودی را بیشتر می کند. 

سئو امروزه به دو قسمت سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم بندی می شود.

سئو داخلی اشاره به تمامی مواردی دارد که شما داخل صفحه سایت خود انجام می دهید و به عبارت دیگر به بررسی کدهای نوشته شده می پردازد مانند متاتگ عنوان، متاتگ توضیحات، تگ عکس، متن و غیره

سئو خارجی شامل تکنیک هایی است که بیرون از سایت به منظور بهینه سازی آن انجام می شود شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، فعالیت در فروم ها و غیره است.

 در این مقاله ما می خواهیم 15 تکنیک سئو خارجی را که بهینه سازی سایت شما کمک می کند، معرفی کنیم.
 
ادامه مطلب ...

سئو داخلی

  سئوداخلی چیست؟ چرا طراحان کمتر به سئو داخلی سایت خود توجه می کنند؟ آیا واقعا سئو داخلی در افزایش رتبه سایت اثر دارد؟  

سئو داخلی به هر فعالیت و اقداماتی که داخل سایت انجام می شود و مربوط به کدنویسی داخلی است که به منظور افزایش رتبه سایت در گوگل است را سئو داخلی می گویند. 

 همانطور که می دانید، سئو دو بخش دارد: سئو داخلی و سئو خارجی. متاسفانه مشاهده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری زیادی دارند اما توجه ای به کدهای داخلی و نوع نوشتن آن نمی کنند. 

 در این مقاله می خواهیم 8 تکنیک سئو داخلی که هر طراحی باید در اولین مرحله به آن ها دقت داشته باشد را بیان کنیم. همانطور که گفتیم سئو داخلی بیشتر مربوط به کدنویسی مطالب می باشد. 

 8 تکنیک اثر بخش سئو داخلی 

  ادامه مطلب ...

بخش های مختلف سئو

 

 چگونه شماره یک در صفحه نتایج گوگل باشیم؟

لازمه ی یک سئوی هدفمند و موثر رعایت سه بخش کلی در مراحل انجام این کار می باشد:

1. Technical SEO 

 2. On Page Seo 

 3. Off Page Seo 

 که در ادامه به انحصار مراحل انجام هر کدام را به طور کلی توضیح می دهیم.


منظور از Technical Seo چیست؟

ادامه مطلب ...

تاریخچه گوگل

در ژانویه سال ۱۹۹۶ لری پیج و سرگئی برین دانشجویان دانشگاه استنفورد فرضیه ای را توسعه بخشیدند که براساس آن یک موتور جست و جوگر مبتنی بر آنالیز ریاضی رابطه میان سایت های اینترنتی می توانست نتایج بهتری نسبت به تکنیک های استفاده شده قبلی ارائه دهد. آن ها با این باور که صفحات مربوطه با تعداد لینک های بیشتر می توانستند از اهمیت بیشتری برخوردار باشند، تصمیم به توسعه بخشیدن تئوری خود گرفته و پایه های ساخت یک موتور جست و جوی اینترنتی را بنا کردند. 

ادامه مطلب ...

تاریخچه سئو

مدیران وب و ارائه دهندگان محتوا از اواسط دهه 1990 شروع به بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو کردند. در ابتدا ، همه مدیران وب فقط باید آدرس یک صفحه یا URL را به موتورهای مختلف ارسال کنند که یک خزنده وب را برای خزیدن آن صفحه بفرستد ، پیوندهایی به سایر صفحات از آن استخراج کند و اطلاعات موجود در صفحه را برای نمایه سازی بازگرداند. این فرآیند شامل یک عنکبوت موتور جستجو برای بارگیری یک صفحه و ذخیره آن در سرور خود موتور جستجو است. برنامه دوم که به عنوان ایندکس شناخته می شود ، اطلاعات مربوط به صفحه مانند کلماتی را که در آن قرار دارد ، محل قرارگیری آنها و هر وزنی برای کلمات خاص و همچنین کلیه پیوندهای صفحه را استخراج می کند. سپس تمام این اطلاعات در یک برنامه ریز برای خزیدن در تاریخ بعدی قرار می گیرد.

   ادامه مطلب ...