سئو سفید

سئو چیست؟ چطور به یک سئو کار تبدی بشیم و چطور بتوانیم پروژه های خود را مدیریت کنیم

سئو سفید

سئو چیست؟ چطور به یک سئو کار تبدی بشیم و چطور بتوانیم پروژه های خود را مدیریت کنیم

ابزار های سئو

ما به ابزارهای سئو نیاز داریم تا فرآیند تحلیل و آنالیز سایت را آسان‌تر کنیم و از داده‌های آن‌ها در جهت بهبود سئو سایت بهره ببریم. این ابزارها به ما کمک می‌کنند تا وب‌سایت خود را با معیارهای گوگل تطبیق دهیم. این امر باعث بالا رفتن بازدید سایت شده و آن را به‌عنوان اولین سایت در فهرست نتایج جستجو گوگل نشان می‌دهد. همین مورد باعث افزایش رونق کسب‌وکار می‌شود. ابزار سئوکارها انواع مختلفی دارد که ما در این مطلب به برخی از بهترین موارد اشاره کرده و به طور خلاصه آن‌ها را تعریف می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

خبر مهم: جستجوی گوگل طراحی و رابط کاربری به روز شده تلفن همراه را راه اندازی می کند

گوگل می گوید با یک تجربه جدید و مدرن ، طراحی مجدد آن به راحتی قابل خواندن و استفاده است.

ادامه مطلب ...

لینک سازی خارجی

فرقی نمی‌کند در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید یا اینکه مدتی باشد در این زمینه فعالیت می‌کنید، تا به حال به احتمال زیاد عبارت‌های لینک سازی خارجی یا بک‌لینک را شنیده‌اید. حرفه‌ی سئو وب سایت و لینک‌سازی همیشه در حال تغییر هستند و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت، از همیشه بیشتر است. 


برای موفقیت در این زمینه لازم است که با برخی مفاهیم آن کاملا آشنا باشید. شاید مهم‌ترین تکنیک در زمینه‌ی سئو، لینک سازی خارجی باشد. پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید. این مطلب به گونه‌ای طراحی شده تا شما را سریعاً در مسیر درست جلو ببرد و به هدفتان برساند.

 

ادامه مطلب ...

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سفید یکی از انواع روش‌های سئوی وبسایت است که از روش‌های صحیح و درست برای قرار گرفتن در نتایج جستجو استفاده می‌کند. این نوع سئو برای رساندن سایت به نتایج اولیه نیاز به زمان بیشتر و مسیر پیچیده‌ دارد اما نتیجه‌ی خوبی را برای سایت‌ها رقم می‌زند و ماندگاری بیشتری را برای آن‌ها در گوگل دارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با سئوی کلاه سفید و استراتژی‌های مربوط به آن صحبت کنیم. پس اگر قصد بهینه‌سازی سایت خود را دارید و یا دوست دارید به عنوان یک متخصص سئو فعالیت کنید اما در ابتدای راه هستید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید.
 
ادامه مطلب ...

لینک سازی داخلی

لینک‌ داخلی چیست؟

لینک‌های داخلی لینک‌هایی هستند که به صفحات هم‌دامنه با خودشان اشاره دارند. لینک ‌سازی داخلی یعنی از متنی داخل سایت به یک بخش دیگر در همان سایت لینک بدهیم. آن بخش می‌تواند یک صفحه، نوشته و یا تصویر باشد.

ادامه مطلب ...